תהליך הגמילה מאלכוהול במרכז שיקום

אלכוהוליזם איננו סתם הרגל מזיק אלא מחלה. בכדי לזכות בחיי אושר ונוחות יש לרפא אלכוהוליזם כמו כל מחלה אחרת!

ביטול המשיכה הפיזית לאלכוהול אינה אלא צעד קטן בדרך להחלמה. הרי אלכוהוליזם הינו בראש ובראשונה מחלה פסיכולוגית, ולנצח תלות זו ברמה הפסיכולוגית קשה כפליים.

“פניקס”, מרכז גמילה מאלכוהול בראשון לציון, מחזיר לאלה שהתייאשו את התקווה לזכות בחיי אושר ולהיפטר ממחלה נוראה זו, וכל זאת בדיסקרטיות מלאה.

בעזרת האווירה הביתית החשובה ביותר בתקופת השיקום והייעוץ הפסיכולוגי והתמיכה הצמודה מבעלי הסכמה שאותם מקבלים המטופלים במרכז, אנחנו עוזרים מזה זמן רב, ובהצלחה, למכורים לאלכוהול להיגמל ולהרגיש שמחת חיים גם ללא הרצון ללגום מהטיפה המרה.

טיפולים בהרעלת אלכוהול

טיפול בהרעלת אלכוהול במקרים החמורים ביותר מתבצע רק על ידי אנשי מקצוע מוסמכים.

הרופאים של המרפאה שלנו מוכנים לספק עזרה במשך 24 שעות ביממה. הם יבצעו אבחון מצב המטופל במקום, יגדירו את הרמה של הרעלת אלכוהול ושל פגיעה במערכות הגוף ויסייעו להוציא אצטאלדהיד מהגוף.

לרשותו של הצוות מגוון תכשירים יעילים וחדשנים לניקוי רעלים מהגוף, המאפשרים לבצע טיפולי גמילה באופן בטוח וללא תסמיני גמילה קשים.

אנו מציעים גם שירותי הפחתת חמרמורת (הנגאובר) וסילוק רעלים שהצטברו בגוף כתוצאה מצריכת אלכוהול ממושכת.

שימוש בתרופות ותכשירי גמילה מאלכוהול

שימוש והשתלת תכשיר גמילה מאלכוהול היא הדרך היעילה והפופולרית ביותר לטיפול בהתמכרות זו.

בשיטה זו למעשה משתילים תכשיר חוסם לרקמת השריר, באזור הגוף שלא בהישג ידו של המטופל ועושים תפר קוסמטי. התרופה הזו מתפרקת באיטיות ונכנסת למחזור הדם.

אופן פעולת התכשיר

אתנול הוא הבסיס של כל המשקאות החריפים. לאחר שתיית אלכוהול אתנול מתפרק בגוף באמצעות תגובות כימיות. המוצר הסופי המיוצר כתוצאה של פירוק אתנול הוא מים ופחמן דו חמצני. אך בתהליך הזה אתנול הופך גם לחומרים רעילים: אלדהיד ואצטאלדהיד. במצב רגיל של הגוף עם החומרים הרעילים נלחמים אנזימים מיוחדים: אלדהיד – אוקסידאזים. תחת השפעת התכשיר הפעילה של אלדהיד – אוקסידאזים מואטת, במקרה הזה האלכוהול מתפרק רק לאלדהידים שמביא להצטברות הרעלים בדם וגורם להרעלה חריפה של גוף האדם.

אופן פעולת התכשיר

טיפול בהתקף שכרות ממושך – הינו מתן טיפול רפואי לאנשים שאינם מסוגלים להפסיק לשתות אלכוהול בכוחות עצמם. כדי להפסיק את ההתקף רופאים משתמשים בתרופות המאטות במוח תהליכי הגירוי, הדורשים צריכת אלכוהול וסילוק מהגוף אלכוהול ומוצרי פירוקו. לאחר שהטיפול מסתיים, המטופל בדרך כלל ישן.